✔مهران مدیری سلطان کمدی ایران✔

✔مهران مدیری سلطان کمدی ایران✔

وبلاگ هواداری مهران مدیری
✔مهران مدیری سلطان کمدی ایران✔

✔مهران مدیری سلطان کمدی ایران✔

وبلاگ هواداری مهران مدیری

خبر نصرالله رادش از سری جدید در حاشیه

نصرالله رادش که در سری اول مجموعه «در حاشیه» حضور داشت، از آغاز ساخت سری جدید این مجموعه از اوایل مرداد ماه خبر داد.

این بازیگر گفت: پیش از این قرار بود در «محله گل و بلبل» ایفای نقش داشته باشم، اما میسر نشد و قرار شد از ابتدای مرداد ماه ضبط مجموعه «در حاشیه» آغاز شود.
او همچنین گفت: تاکنون بیش از هفت قسمت مجموعه «در حاشیه» نگارش شده است.
وی با اشاره به قصه مجموعه جدید «در حاشیه» گفت: کلیتی که به ما گفته شده، این است که ماجرا در یک زندان می‌گذرد. ما خودمان هم کنجکاو هستیم جزئیات بیشتری را بدانیم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با زندان‌بان هم نمی‌شود شوخی کرد. چگونه با زندان‌بان‌ها شوخی کنیم. احتمالا روابط زندانی‌ها و یا فرارشان می‌تواند بامزه باشد؛ البته در زندان‌ها یکسری زورگوهای زندانی هم هستند که می‌توانند سوژه شوند
.

سورپرایز بزرگ در پایان مستند «من ناصر حجازی هستم

سورپرایز بزرگ در پایان مستند «من ناصر حجازی هستم»هدایت علیزاده
همه‌چیز آماده بود، اما خبری از مدیری نشد. یکی از عوامل گفت: «دیر آمدن مدیری به هیچ‌وجه چیز عجیبی نیست. عواملش ساعت 7 صبح سر صحنه هستند. یک دفعه او 4 بعدازظهر میآید.»
با شنیدن این جمله حساب کار دست همه آمد، اما وقتی اسم حجازی وسط باشد زمان به هدر نمیرود. چند نفری نشسته بودیم و در مورد فیلم صحبت میکردیم. بحث رفت به خاطرات مرحوم حجازی. خاطراتی که بعضا روایت نشده‌اند و در نوع خود جالب هستند. و بالاخره مدیری آمد...
ساعت هشت و نیم بود که صدای مهران مدیری آمد: «سلام، سلام، سلام.» با همه دست داد و احوالپرسی کرد. او به همراه «علی اوجی» آمده بود... ابتدا نشست و کمی حرف خودمانی زد. گویا قرار بود نقیبی به ترکیه برود. حرف هواپیما و سقوط پیش آمد که مهران مدیری خاطره‌ای عجیب تعریف کرد: «برادرم میخواست به آلمان برود، پای پله هواپیما قند خونش می افتد و اورژانس می آید. پس از معاینه می گویند تو در حال حاضر نمیتوانی سوار هواپیما شوی. هواپیما پرواز کرد و البته سقوط کرد! بالاخره هرچه خواست خدا باشد اتفاق میافتد.»
شاید بعد از چهار یا پنج دقیقه بعد از آمدن آماده خواندن نریشن میشود. اما در اتاق شیشه‌ای اکوستیک شاهد روایت مهران مدیری بودیم. کاملا حس گرفته بود و جملات را بدون ایراد می‌خواند اما خودش بدون آنکه کسی بگوید برخی جملات را دوباره بازخوانی می‌کرد. این طرف همه مستند از کارش تعریف می‌کردند. نیما طباطبایی کارگردان مستند میگوید: «واقعا هوش فوق‌العاده‌ای دارد.» در جواب این جمله، علی اوجی می‌گوید: «به همین خاطر است که به او میگویند مهران مدیری!»
مدیری ابتدا و انتهای فیلم «من ناصر حجازی هستم» را روایت میکند. یعنی این فیلم با صدای مدیری آغاز میشود و با صدای او به پایان میرسد؛ حضوری افتخاری به احترام نام حجازی. او جمله آخر فیلم را این گونه میگوید:‌ »و تو (ناصر حجازی) از آن بالا ما را نگاه می‌کنی... همه عوامل بلند میشوند و برای او کف میزنند... به خاطر کار و حس بسیار زیبایی که داشت، ‌البته برای دیگر راویان من ندیدم کسی دست بزند! مدیری نیز دستانش را بالا برد و احترامی هندی میگذارد. بعد هم بازار عکس گرفتن با او داغ میشود اما وقتی از او میخواهیم جمله‌ای درخصوص حجازی بگوید، میگوید: «اجازه بدهید، باید فکر کنم.» (شما بخوانید مصاحبه نمیکنم)

مهران مدیری آخرین بخش " من ناصر حجازی هستم " را روایت کرد




مهران مدیری ، بازیگر ، کارگردان و خواننده مطرح و محبوب کشور با حضور در استودیوی آوای کوک رضا یزدانی ، بخش پایانی " من ناصر حجازی هستم ... " را با نام " پرواز عقاب " که مربوط به دوران بیماری و درگذشت اسطوره ملی ایران است ، روایت کرد.
مهران مدیری با سابقه بازی در سریالهایی چون : ساعت خوش ، مرد هزار چهره ، قهوه تلخ ، قلب یخی ، در حاشیه و ... و فیلمهایی از جمله : پل چوبی ، همیشه پای یک زن در میان است و  ... بخش پایانی " من ناصر حجازی هستم ... " را به صورت افتخاری و بسیار زیبا روایت کرد تا خاطره ای خوب برای دوستداران حجازی باقی بماند.
مدیری در آخرین روزهای زندگی ناصر حجازی در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خدمات بهترین دروازه بان قرن آسیا برگزار گردید ، حاضر شده بود.
امیر رفیعی تهیه کننده " من ناصر حجازی هستم ... " پس از اتمام روایت مهران مدیری ضمن سپاس بسیار از حضور ایشان و دیگر راویان که به صورت افتخاری در فیلم  حاضر شده بودند، پیرامون وضعیت فعلی و روند تولید و ساخت مستند گفت : با حضور مهران مدیری ، روایت " من ناصر حجازی هستم ... " نیز پایان یافت تا مستند همچون گذشته دیگر مراحل فنی خود را پشت سر بگذارد . تدوین فیلم در مراحل پایانی است که به موازات آن صداگذاری ، اصلاح رنگ ، ساخت موسیقی متن و ... نیز پیش رفته است. بزودی اکران خصوصی فیلم با حضور چهره های مطرح عرصه های هنر ، ورزش و ... برگزار خواهد شد .
" من ناصر حجازی هستم ... " در 5 فصل و به ترتیب حضور در فیلم با صدای بهرام رادان ، شهاب حسینی ، پرویز پرستویی ، مسعود رایگان ، مهران مدیری و رویا تیموریان روایت شده است که رضا یزدانی نیز تیتراژ پایانی آن را می خواند.

سریال عطسه در هفته آینده سریال عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدتی از تولید «عطسه» که در سکوت خبری ساخته شده می‌گذرد، اما خبری از عرضه آن نیست؛ سریالی که قرار بود در ابتدای تیرماه به بازار بیاید.


براساس گفت‌وگوی تهیه‌کننده این سریال به «هفت صبح» پخش «عطسه» در شبکه نمایش خانگی منتفی نشده است. مهدی داوری در گفت‌و‌گو با این روزنامه تاکید کرد توزیع «عطسه» در شبکه نمایش خانگی منتفی نشده و حتما بعد از عید فطر به بازار می‌آید. به گفته این تهیه‌کننده بروز برخی مشکلات وعده عرضه این سریال را در ابتدای تیرماه عقب انداخته است، اما با برطرف شدن این موانع در هفته آینده سریال عرضه می‌شود.


داوری چندی پیش اعلام کرده بود که مدیری «عطسه» را در سکوت خبری ساخته است. به گفته این تهیه‌کننده این مجموعه آیتمی است و با لحن کمدی نگاهی انتقادی اجتماعی را دنبال می‌کند. البته به تعبیر گروهی این مجموعه باقی مانده «شوخی کردم» است که حالا قرار است با این عنوان وارد بازار شود.

سری جدید «در حاشیه» بزودی جلوی دوربین میرود

سری جدید «در حاشیه» بزودی جلوی دوربین میرود پیش تولید مدیری در زندان!

بانی فیلم آنلاین: سری جدید سریال «در حاشیه» وارد مرحله پیش تولید شد. به گزارش بانی فیلم، گروه تولید مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری به تازگی مرحله پیش تولید سری جدید کار را آغاز کرده‌اند و بخش عمده‌ای از دکورهای آن نیز ساخته شده است. این دکورها با توجه به قطعی شدن ساخت سری دوم مجموعه در لوکیشن زندان شامل سلول ها و بندهایی است که کاراکترها در آنها حضور خواهند یافت. این دکورها با تخریب دکورهای قبلی که در برگیرنده بیمارستان و بخشهای مختلف آن بود در حوالی بلوار ارتش همچنان در مرحله ساخت هستند. فیلمنامه سریال نیز توسط امیرمهدی ژوله، الهه زارع‌نژاد و امیر وفایی در حال نگارش است. اغلب بازیگران سری قبلی در این مجموعه نیز بازی دارند. پیش از این گفته میشد ساخت سری دوم در گروی تاییدهایی از چند گزینه حاضر است که در نهایت لوکیشن زندان تایید شد. لوکیشنی که این بار با مسوولان قوه قضاییه برای همکاری در تولید آن هماهنگی هایی از سوی تلویزیون صورت گرفته است. گویا مدیران تلویزیون از گروه تولید خواسته‌اند تا آماده باشند طی نخستین روزهای مردادماه این سریال را کلید بزنند. «در حاشیه» برای پخش از شبکه سه تولید میشود.

داستان فصل دوم سریال مهران مدیری در بازداشتگاه می گذرد

 خبرگزاری آریا-داستان فصل دوم سریال مهران مدیری در " بازداشتگاه " می گذرد .
به گزارش خبرگزاری آریا،  کارگردان سریال " در حاشیه "  این بار زندان و زندانی را دستمایه مجموعه جدیدش قرار داده و ماجراهای این محیط را  برای طنز اجتماعی  خود انتخاب کرده است .
گروه نویسندگی این مجموعه  به سرپرستی مهدی ژوله این روزها در حال نگارش سری جدید هستند و سعی می کنند به دور از حاشیه هایی باشندکه قبل از این گرفتار آن بودند .
سری اول سریال در حاشیه مهران مدیری با دستمایه طنز  اشتباهات پزشکی فروردین امسال از شبکه 3 به روی آنتن رفت اما به دلیل بازخوردهای منفی آن در جامعه پزشکی به حاشیه کشیده  شد.
گروه نویسندگی سری دوم سریال مهران مدیری با درک این حساسیت ها با احتیاط قلم به دست گرفته اند تا مبادا با اعتراضهای قشر و صنفی روبرو شوند و طنزشان به طور جدی به کسی بربخورد .
اکنون دکور داستانی  با محوریت زندان در دست ساخت است ، داستانی که قرار است با همان مجموعه بازیگران از شبکه سه سیما به روی آنتن برود . 
 سری دوم مجموعه طنز مهران مدیری هنوز ساخته نشده است اما مراحل پیش تولید این مجموعه  تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان می رسد و  فصل دوم به زودی کلید می خورد .
مهران مدیری  در کارنامه اش نقش آفرینی در تئاتر ، سینما و تلویزیون را دارد و  به ویژه در تلویزیون توانسته با کارگردانی و بازیگری مشترک در طنزهای  تلویزیونی "نوروز 72" ،  " ساعت خوش " ، "شب‌های برره"  ،  "پرواز 57" ،  "پلاک 14" ،  "پاورچین"  "پاورچین" ،  "نقطه‌چین"  طنزآفرینی کند و با  خلق یک اجتماع خیالی با مناسبات، سنن ، فرهنگ و زبان خاص  در"شب‌های برره"  استعداد های هنری خود را به نمایش بگذارد .

بخشی از مصاحبه ی پرستو صالحی

بخشی از مصاحبه ی پرستو صالحی : قبول داری که مهران مدیری به شدت افت کرده؟

مهران آنقدر آدم است که دلم نمی‌آید از کارهایش انتقاد کنم. من به انسانیت او ایمان دارم. خیلی گل است (می‌خندد) باور کنید در روزگاری که انسان بزرگ و واقعی کم داریم مهران مدیری یک انسان است.

 مهران مغرور است؟

اصلاً! از بیرون قضاوت نکنید. خود من سر یک کاری از بعد از چند جلسه اتفاق جالبی برایم افتاد. چند نفر به من گفتند ما را حلال کن. فکر می‌کردیم تو گنده دماغ و لوس هستی. اما حالا دیدیم که چقدر خاکی هستی. می‌خواهم بگویم کار هنری حاشیه دارد و برخی به آن پر و بال هم می‌دهند. اما در مورد مدیری، موثق این است که خیلی ویژگی درخشان دارد. اگر او درست نبود یک تیم 20 سال مدافعش نبودند و با او کار نمی‌کردند. چرا بقیه نمی‌توانند گروه خود را چند سال حفظ کنند؟ اما شما قهر و حاشیه و این مسائل را در گروه مدیری نمی‌بینید .

 اما سریال در حاشیه اصلاً خوب نبود؟

من بازی‌ها را دوست داشتم اما متن را نه .

 برخی می‌گویند نبود پیمان قاسم خانی دلیلش بود؟

نمی‌شود که همیشه با یک نفر کار کنی. به هر حال نویسندگی هم شده مثل قدیم‌های دوبله. انگار یک چرخه بسته است و کسی نمی‌تواند به آن راه پیدا کند.

خبر جدید از سریال عطسه

امروز تو اینستاگرام خبر دار شدم که سریال عطسه بعد از ماه مبارک رمضان عرضه میشه.

امیدواریم که این خبر صحت داشته باشه.

خبر جواد رضویان از درحاشیه

امشب جواد رضویان در برنامه خندوانه حاضر شد.

رامبد جوان از او راجب در حاشیه سوال کرد و آقای رضویان گفت که کار بعد از ماه رمضان کلید میخورد و تا حالا 5 قسمت اولیه آن توسط نویسندگان نگارش شده است.

ناصرنصیر: زندانی «در حاشیه» هستم

رامین ناصرنصیر از حضور خود در فاز دوم مجموعه «در حاشیه» و نقشی که در این سریال به عنوان یک زندانی دارد سخن گفت.
 

به گزارش فرهنگ نیوز، رامین ناصرنصیر، با اشاره به حضورش در فاز دوم سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری که فاز اول آن از فروردین ماه روی آنتن شبکه سوم سیما رفت، به تسنیم گفت: چندی پیش درباره فاز دوم سریال «در حاشیه» صحبت هایی با من شد که کلی بود و هنوز نمی دانم این مجموعه چه زمانی قرار است ساخته شود و چه تصمیم هایی در این باره گرفته شده است.

وی درباره نقش خود و فضای فاز دوم سریال توضیح داد: همانطور که پیش از این گفته شد قرار است فاز دوم این مجموعه در یک زندان باشد و من هم یکی از زندانیان قدیمی آنجا هستم. یعنی پیش از اینکه پزشکان خلافکار بیمارستان «حاشیه» به زندان بیایند در آنجا حضور دارم.

بازیگر مجموعه «شوخی کردم» ادامه داد: قصه از آنجایی شروع می شود که آنهایی که در فاز اول دستگیر شدند به زندان می روند و این زندان قوانین و حال و هوای خاص خود را دارد و بعضی از بازیگران هم که در بیمارستان نقشی نداشتند مثل من از زندانی های قدیمی تر هستیم.

وی که این روزها در مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی حضور دارد درباره زمان پیوستن خود و شروع کارش در فاز دوم «در حاشیه» عنوان کرد: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم. گروه سازنده سریال فعلا مشغول نگارش و ساخت دکورهای این زندان هستند و فکر می کنم کار حدود یک ماه دیگر به تولید برسد.

بازیگر مجموعه «پشت کنکوری ها» در پایان درباره حواشی مجموعه «در حاشیه» بیان کرد: مهران مدیری از معدود کسانی است که کارش را در طنز بلد است و می تواند به نوعی ارتباط تماشاگر را با تلویزیون حفظ کند. ما برای اینکه تماشاگران را به تلویزیون برگردانیم، نباید فقط حضور فیزیکی این افراد را در تلویزیون مهیا کنیم بلکه باید دستشان را باز بگذاریم تا بتوانند کار خود را انجام دهند.